Strona główna » Blog » Gadżety reklamowe dla firm
Kategorie
Bestsellery

Gadżety reklamowe dla firm

Gadżety reklamowe



Upominki promocyjne to jedna z najstarszych form reklamy. Na naszym krajowym rynku od lat 90tych XX wieku po dzień dzisiejszy zainteresowanie tą formą reklamy nie słabnie. Do największych zalet gadżetów reklamowych należą:
– powszechna dostępność – na zakup może pozwolić sobie każdy – nie ma tutaj zaporowych cen jak np. w przypadku telewizyjnych kampanii – promować się mogą zarówno mikroprzedsiębiorstwa jak i międzynarodowe koncerny


Gadżety reklamowe

Upominki promocyjne to jedna z najstarszych form reklamy. Na naszym krajowym rynku od lat 90tych XX wieku po dzień dzisiejszy zainteresowanie tą formą reklamy nie słabnie. Do największych zalet gadżetów reklamowych należą:
  • – powszechna dostępność – na zakup może pozwolić sobie każdy – nie ma tutaj zaporowych cen jak np. w przypadku telewizyjnych kampanii – promować się mogą zarówno mikro przedsiębiorstwa jak i międzynarodowe koncerny
  • – budowa relacji – gadżety promocyjne budują pozytywny wizerunek i trwałe skojarzenia – ta forma reklamy nie przemija po 20 sekundach ale towarzyszy Waszym klientom przez długi czas ( oczywiście pod warunkiem, że upominek będzie trafionym pomysłem )
  • – uniwersalność – tak na prawdę każdy przedmiot po naniesieniu Państwa logo może stać się artykułem reklamowym – nie ma tutaj żadnych ograniczeń. Dzięki temu zawsze można dostosować gadżet pod specyfikę działalności przedsiębiorstwa lub tematu prowadzonej kampanii.

Gadżety reklamowe możemy podzielić ze względu na grupę docelową odbiorców.
W przypadku kiedy nie wiadomo do kogo trafi gadżet i przeprowadzamy masową kampanię reklamową najczęściej korzystamy z tanich i uniwersalnych gadżetów. Do tej grupy należą z pewnością długopisy i breloki reklamowe.
Kiedy grupa docelowa to klienci – a więc osoby które coś u nas kupiły – możemy sobie pozwolić na zainwestowanie większych środków finansowych. W tym przypadku oczywiście znaczenie ma fakt za zakup jakiego produktu chcemy podziękować… i jaką marże na takiej sprzedaży wygenerowaliśmy. Jednak najczęściej w tej grupie możemy znaleźć produkty o wartości kilkunastu – kilkudziesięciu złotych, parasole reklamowe, koszulki z nadrukiem, torby sportowe lub kubki termiczne itp.
W przypadku spotkań na wysokim szczeblu: kadra zarządzająca, kluczowi dostawcy oraz kluczowi klienci biznesowi stosuje się upominki ekskluzywne. Bardzo często wybiera się markowe pióra lub zegarki, wyszukane alkohole umieszczone w drewnianych skrzyniach z grawerem.
 
Gadżety reklamowe – metody znakowania

- tampodruk
Nadruk tamponowy jest techniką odpowiednią dla prawie wszystkich powierzchni i kształtów. Nadruk jest najpierw nanoszony na płytkę metalową, przy pomocy naświetlania. Następnie jest przenoszony na przedmiot przy użyciu tamponu ( guma silikonowa). Przy pomocy różnych kształtów tamponów, można drukować różne powierzchnie. Na większości przedmiotów, można drukować więcej niż jeden kolor. Większość artykułów z naszych katalogów, wykonanych z materiałów syntetycznych, jest drukowanych w technice tamponowej. Maksymalne pole nadruku to : 7 x 7 cm.

- sitodruk
Technika sitodruku ma bardzo długą historię – wywodzi się z tzw. malowania szablonowego, znanego już w czasach starożytnych. W metodzie tej kluczowym urządzeniem jest sito. Część oczek w sicie jest zasklepiona, natomiast wolne oczka tworzą matrycę. Podczas drukowania gęsta, mazista farba jest rozprowadzana na całej powierzchni siatki za pomocą rakla. Przeciska się ona jednak tylko przez wolne oczka bezpośrednio na znakowany artykuł reklamowy. W ten sposób powstaje efektowny nadruk reklamowy.
Szerokie zastosowanie
Sitodruk jest stosowany na wielu typach tkanin: bawełnie, dzianinach, a także tworzywach sztucznych, drewnie. Dlatego za jego pomocą może być znakowana odzież, torby, parasole, czapki oraz gadżety plastikowe, drewniane i skórzane.
Trwałość – W technice sitodruku stosujemy bardzo wytrzymałe farby drukarskie – są odporne m.in. na wilgoć, promieniowanie UV, uszkodzenia mechaniczne, pranie.
Nasycenie barw – W sitodruku stosuje się dużą ilość farby, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie bardzo wyrazistych i w pełni nasyconych barw.
Uniwersalność – Sitodruk może być wykonywany zarówno na powierzchniach płaskich, jak i cylindrycznych.
Cena – Technologia sitodruku jest atrakcyjna cenowo zarówno przy znakowaniu pojedynczych egzemplarzy, jak i w przypadku całych serii.

- grawerowanie
Grawerowanie laserowe to metoda znakowania wykorzystująca wiązkę laserową. Sterowana komputerowo wiązka promieni laserowych precyzyjnie usuwa materiał z powierzchni grawerowanego przedmiotu. Posiadamy lasery typu YAG i CO2, które pozwalają na wykonanie graweru na takich materiałach jak: metal, drewno, szkło, skóra, karton, tworzywa sztuczne, laminaty grawerskie i guma stemplarska.
Zalety grawerowania laserowego:
Precyzja – ze względu na komputerowe sterowanie wiązką laserową możliwe jest wykonanie nawet najbardziej finezyjnych logotypów na znakowanych artykułach.
Powtarzalność logotypów – laser gwarantuje, że cała partia przeznaczonych do znakowania artykułów będzie miała identyczny logotyp.
Trwałość – Grawerowanie polega na usuwaniu zewnętrznej warstwy znakowanego produktu, dzięki temu wykonany logotyp nie jest wypukły, a tym samym staje się odporny na ścieranie.
Czystość wykonania Grawerowanie laserowe nie wymaga bezpośredniego kontaktu ze znakowanym przedmiotem.
Szybkość znakowania – Lasery charakteryzują się wysoką wydajnością. Dzięki temu możliwe jest znakowanie dużych ilości artykułów w krótkim czasie.
Powierzchnia znakowania – Grawerowanie laserowe pozwala nanosić zarówno bardzo małe jak i bardzo duże logotypy.

– termotransfer
termotransfer to technika znakowania polegająca na termicznym wgrzaniu logotypu w dany materiał. Początkowo na specjalnym papierze transferowym przygotowywany jest logotyp, który następnie jest przenoszony na znakowaną powierzchnię przy użyciu prasy termicznej wytwarzającej wysoką temperaturę – około 150 °C.
Zalety termotransferu:
Czystość krawędzi nadruku – Termotransfer zapewnia wysokie nasycenie kolorów, dzięki czemu nanoszone nadruki mają czyste i wyraźne krawędzie.
Nadruki wielokolorowe - Technika ta umożliwia wykonywanie nadruków wielokolorowych, na co nie pozwalają tradycyjne techniki sitodruku. Obraz odznacza się bardzo wysoką wiernością kolorów.
Trwałość – Wykorzystywanie termicznego wgrzewania materiału transferowego powoduje, że nadruk jest trwały przez lata.
Precyzja – Ze względu na wysoką jakość i czystość krawędzi nadruku metoda ta umożliwia precyzyjne i estetyczne nanoszenie logotypów.
 
 
Gadżety reklamowe – zastosowanie :

– nagrody w programach lojalnościowych
– dodatek do produktu głównego ( np kawa + kubek do kawy z logo )
– upominki wręczane podczas targów branżowych
– dodatki do materiałów edukacyjnych wręczane podczas konferencji i szkoleń
– gadżety promocyjne wręczane podczas kampanii wyborczych
– upominki dla pracowników firm wręczane podczas spotkań i zabaw integracyjnych
– nagrody w konkursach
– produkty rozdawane podczas imprez masowych ( np. koncerty )

Gadżety reklamowe – sukces kampanii
Upominki reklamowe które najlepiej sprawdzają się w swojej roli to takie które przydają się w życiu codziennym. Są użyteczne i pożyteczne, Parasol chroniący w deszczowe dni, pamięć USB pozwalająca zapisać zdjęcia z ostatniej wycieczki, brelok z żetonem dzięki któremu nie musimy nerwowo szukać złotówki na wózek sklepowy. Pomysłów i możliwości są tysiące.
Pełna oferta upominków promocyjnych jest dostępna na naszej stronie www.reklamowe-upominki.pl
 

 

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Blog
Najczęściej wyszukiwane
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu